Õppekaardid-lauamäng: DRAAKONIMÄNG + kasulikud uskumused

Õppekaardid-lauamäng: DRAAKONIMÄNG + kasulikud uskumused

SOODUSHIND kuni 10.03.

Õppekaardid-lauamäng, mille eesmärk on leida armsate ja rõõmsate draakonite paarid; õppida ning omandada positiivseid ja kasulikke uskumusi, neid kõva häälega välja öeldes; harjutada lugemist; arendada koostöövõimet ja meeldejätmise oskust.

Kaardid sobivad kasutamiseks kodus, lasteaias, koolis; mängu-, õppe- ja teraapiakaartidena.

Karbis on juhend (3 kaarti); üksik must draakon (1 kaart); draakonipaarid 2 x 26 kaarti.
Kokku 56 kaarti.

Mänguaeg: 15–30 minutit
Mängijate arv: 2–8
Parim vanusele: 6–16

KOLM MÄNGUVÕIMALUST!

15,90

Kategooria:
  • Kirjeldus

Kirjeldus

KOLM MÄNGUVÕIMALUST!

DRAAKONIPESA – leia ja kogu kokku nunnude draakonite paarid. Võidab see, kel mängu lõpuks rohkem paare.

MUST DRAAKON – leia draakonitele paarilised, kuid hoidu musta draakoni eest! Võidab see, kes saab kiiremini kaardid maha panna, ning kaotajaks jääb see, kellele jääb kätte üksik kaart Must Draakon nimega Roar.

DRAAKONI-MEMORIIN – klassikaline memoriinimäng, kus peab võitmiseks taas kokku saama draakonite paarid.

Õppe- ja teraapiakaartidena kasutamine – peamine eesmärk on kasulike uskumuste omandamine ja kinnistamine.

Paariskaartidel on lisaks armsale draakonipildile üks kasulik ja positiivne uskumus ning täiendavalt puuvili, mari või köögivili (pildidraakoni lemmiktoit). Viimaste eesmärk on lisada lõbusust ja mõnel juhul aidata kinnisemal lapsel positiivseid sõnu välja öelda – kui meel on kurb, on mõnikord raske välja öelda ka „Kellel on „ma olen tubli“ kaart?“. Sel juhul saab nimetada kaardil oleva puuvilja.

Noorem vanusegrupp õpib lisaks värve, puu- ja köögivilju, loeb sõnu.

Kaartide suurus on 60 x 88 mm

Kaardid on tugevamast paberist ning kaetud matt-laminaadiga.
Valmistatud Eestis!

Autor Maia Tihvan, neurolingvistilise programmeerimise meister-praktik